Subject: Teavitus dokumendi väljastamise kohta infosüsteemist KOTKAS
From: "Keskkonnaamet" <[email-masked]>
To: "MKM info"
Date: Thu, 22 Jun 2023 14:10:09 +0300

Tere!

Isikule Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium on saabunud KOTKAS 
infosüsteemi dokument: DM-111798-19 Paasi lubjakivikarjääri maavara 
kaevandamise keskkonnaloa andmisest keeldumise eelnõu edastamine arvamuse 
avaldamiseks.
Dokumendiga on võimalik tutvuda siin 
<https://kotkas.envir.ee/documents/d/108932-7d30cef1ef6904ceefbe0eabeb5fbeae37c22ad827313b4814e992cc3a9100f9>

Lugupidamisega

Keskkonnaamet
www.keskkonnaamet.ee <https://www.keskkonnaamet.ee/>  | www.kaitsealad.ee 
<https://www.kaitsealad.ee/>
 <https://www.facebook.com/Keskkonnaamet/> Keskkonnaamet Facebookis

Teavitus on saadetud automaatselt, palume sellele mitte vastata.
Sisselogimine keskkonnaotsuste infosüsteemi KOTKAS 
<https://kotkas.envir.ee/> .
Tehnilistes küsimustes aitab klienditugi [email-masked] ja 
sisulistes küsimustes valdkonna spetsialist Keskkonnaametist 
<https://www.keskkonnaamet.ee/et/kontakt> .