Subject: Liivi lahe meretuulepargi elektriühenduste riigi eriplaneeringu juhtrühma liikme nimetamine
From: "Eleri Kautlenbach" <[email-masked]>
To: "MKM info" <[email-masked]>, "MKA info" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Cc: "Heddy Klasen" <[email-masked]>
Date: Thu, 15 Sep 2022 17:28:38 +0300

Tere
 
Rahandusministeerium edastas 10.08.22 kirja nr 15-5/6450-1 (manuses)
Majandus- ja Kommunikatsiooniministeeriumile, Muinsuskaitseametile,
Põllumajandus- ja Toiduametile ning Terviseametile. Nimetatud kirjas
avaldasime soovi Teiega koostöös koostada Liivi lahe meretuulepargi
elektriühenduste riigi eriplaneeringu ja viia läbi selle mõjude hindamise,
sh palusime teavitada, kes on Teie asutuse esindaja(d) loodavas
juhtrühmas. Palume teavitada esimesel võimalusel, kes on Teie asutuse
esindajad, et meil oleks võimalik protsessiga edasi liikuda. Samuti palume
vastust, kui Te ei soovi osaleda juhtrühma töös.   

Lugupidamisega
 
 	Eleri Kautlenbach
riigi eriplaneeringute nõunik
regionaalhalduse osakond
Rahandusministeerium
Telefon 611 3228 | [email-masked] 
www.fin.ee | Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn
Planeerimise ajaveeb