Subject: FW: Wooluvabrik KMH
From: "Janar Urres" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, "MKM info" <[email-masked]>, "RAM Info" <[email-masked]>, "kantselei joelahtme ee" <[email-masked]>
Cc: "Vahur Kivistik" <[email-masked]>
Date: Tue, 17 Mar 2020 10:23:07 +0200

Austatud valitsuse, ministeeriumite ja Jõelähtme valla esindajad
 
Teavitan, et valminud on OÜ Wooluvabrik KMH aruanne Linnamäe HEJ kohta.
Aruanne koos lisadega on kättesaadav veebiaadressilt:
https://maves-my.sharepoint.com/:f:/g/personal/karl_maves_ee/EpzTwTr691NDt
hYu03JIR58BEmMGd1W0y6Df41R1Jf6F0A?e=ftnvOr . Palume Teil sellega tutvuda
ning loodame, et  Linnamäe HEJ küsimuse lahendamisega on võimalik kiires
tempos edasi liikuda. 
 
Lugupidamisega,
Janar Urres
vandeadvokaat / attorney at law 
Advokaadibüroo HansaLaw OÜ
Gonsiori 7, Tallinn 10117, Eesti - Estonia
Tel +372 6603800 
Fax +372 6603801
[email-masked]
www.hansalaw.ee
 
_________________________________________________________________

Käesolevas kirjas (k.a. manustes) sisalduv informatsioon on mõeldud vaid
kirja adressaadile. See võib sisaldada konfidentsiaalset ja/või piiratud
levikuga teavet. Kui Te ei ole antud kirja ettenähtud adressaat, ei tohi
Te käesolevat informatsiooni kopeerida, levitada või muul viisil kasutada.
Kui Te olete antud teabeedastuse saanud ekslikult, palume Teil sellest
saatjat e-posti teel teavitada ning kustutada viivitamatult kõik koopiad
antud materjalidest .
_________________________________________________________________

The information contained in this e-mail (including attachments) is
intended only for the party to whom it is addressed. It may contain
confidential and/or privileged information. If you are not the intended
addressee you may not copy, distribute or otherwise use and disclose this
information to any other party. If you have received this transmission in
error, please notify the sender by e-mail and delete all copies of the
material immediately.
_________________________________________________________________
 
From: Janar Urres 
Sent: Friday, March 13, 2020 2:40 PM
To: [email-masked]
Cc: [email-masked]
Subject: Wooluvabrik KMH
 
Austatud Keskkonnaameti esindaja
 
Edastan Teile Wooluvabrik OÜ KMH aruande heakskiitmiseks. Aruanne on
kättesaadav veebiaadressilt:
https://maves-my.sharepoint.com/:f:/g/personal/karl_maves_ee/EpzTwTr691NDt
hYu03JIR58BEmMGd1W0y6Df41R1Jf6F0A?e=ftnvOr ; kaaskiri on lisatud manuses. 
 
Lugupidamisega,
Janar Urres
vandeadvokaat / attorney at law 
Advokaadibüroo HansaLaw OÜ
Gonsiori 7, Tallinn 10117, Eesti - Estonia
Tel +372 6603800 
Fax +372 6603801
[email-masked]
www.hansalaw.ee
 
_________________________________________________________________

Käesolevas kirjas (k.a. manustes) sisalduv informatsioon on mõeldud vaid
kirja adressaadile. See võib sisaldada konfidentsiaalset ja/või piiratud
levikuga teavet. Kui Te ei ole antud kirja ettenähtud adressaat, ei tohi
Te käesolevat informatsiooni kopeerida, levitada või muul viisil kasutada.
Kui Te olete antud teabeedastuse saanud ekslikult, palume Teil sellest
saatjat e-posti teel teavitada ning kustutada viivitamatult kõik koopiad
antud materjalidest .
_________________________________________________________________

The information contained in this e-mail (including attachments) is
intended only for the party to whom it is addressed. It may contain
confidential and/or privileged information. If you are not the intended
addressee you may not copy, distribute or otherwise use and disclose this
information to any other party. If you have received this transmission in
error, please notify the sender by e-mail and delete all copies of the
material immediately.
_________________________________________________________________