Subject: FW: SA Tartu Jaani Kirik juhatuse ja nõukogu koosolek K 10.09. 11-12
From: "Erle Toiger"
To: "KUM min"
Date: Tue, 26 Aug 2025 14:18:36 +0300

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Tuesday, August 26, 2025 10:17 AM
To: [email-masked]; [email-masked]; 'Eva-Kaia Vabamäe'
<[email-masked]>; 'Ene Voolaid' <[email-masked]>; 'Anneli Randla'
<[email-masked]>; 'Triin Käpp' <[email-masked]>; 'Eimar
Prommik' <[email-masked]>
Cc: Erle Toiger <[email-masked]>; 'Kalle Viks' <[email-masked]>;
[email-masked]; [email-masked]
Subject: SA Tartu Jaani Kirik juhatuse ja nõukogu koosolek K 10.09. 11-12

Austatud SA Tartu Jaani Kirik nõukogu ja juhatuse liikmed, asutajate
esindajad,

Nõukogu esimees Urmas Klaas kutsub kokku nõukogu koosoleku kolmapäeval 10.
septembril kell 11.00-12.00 veebikeskkonnas.

Koosolekul osalemise lingi saadan täiendavalt.

Päevakord:

1.	Ülevaade 2025 majanduseelarve täitmisest (Jana Raud). Aruanne
valmib koosoleku päevaks.
2.	Juhatuse esimehe J. Raud  juhatuse liikme lepingu pikendamine.
3.	Jooksvad küsimused.

Lugupidamisega,

Jana Raud

Juhatuse esimees