Subject: Teabenõude esitamine Kultuuriministeeriumi veebilehelt
From: "Kultuuriministeerium" <[email-masked]>
To: "KUM min"
Date: Fri, 8 Aug 2025 12:01:41 +0300

Sisestuse kuupäev R, 08/08/2025 - 11:59

Sisestaja: vportal_rest

Sisestatud veebivormi info:

Teabenõude esitaja nimi
Triinu Väiku

Eelistatud suhtluskanal
E-post

Telefon
56671199

E-posti aadress
[email-masked]

Teabenõude sisu
Jätkan teabenõudega Esitajate Liidu kohta.
Eelmine aasta jagelesime esitajate tasude laekumisega, siis tänu Teile 
esitatud teabaenõudega, kas Esitajate Liidul on ka järelevalve komision, kes 
nende tööd jälgib, siis see panid asjad käima ja esitaja sai oma tasud 
kätte, nüüd esitasime Loometoetuse avalduse, mille vastus oleks vist jäänud 
kuhugu viibima, kui ei oleks ise küsinud. Vastuseks saime, et rahad on otsas 
ja toetust ei saa, samas on teada, et teised esitajad said vastuse juba oma 
pool kuud tagasi. On kahtlust, et tegemist on nüüd kiusuga, Eimel Kaljulaid 
ei ole saanud oma 2 aastat loometoetus, seega ei ole tal haigekassa 
tasustatud, samas jätkati toetust inimesele, kes saab tulu mitte ainult 
muusikast vaid ka muudelt aladelt. Teistele esitajatele öeldi lisaks, et 
kuna rahasi on rohkem, siis saab loometoetust suuremas summas, kus on 
loogika.

Lugupidamisega
Triinu Väiku