Subject: FW: Remondifondi toetus
From: "Erle Toiger"
To: "KUM min"
Date: Mon, 4 Aug 2025 10:57:48 +0300

Palun registreerida.

From: Tiina Kahr <[email-masked]>
Sent: Wednesday, July 30, 2025 11:26 AM
To: Erle Toiger <[email-masked]>; Ivari Padar <[email-masked]>
Subject: Remondifondi toetus

Tere.

Kultuuriministeerium eraldas 2025.a. Võru Instituudi Karilatsi muuseumi
tarbeks remondifondist 41700 eur. Teostasime  4 hoone katusevahetused.
Kuna alusroovituse vahetamine õnnestus teostada  vähemas mahus jäi
kasutamata 5720 eur. Palume võimalust kasutada antud summat Mõniste
Talurahvamuuseumi inva WC remondiks.

Lugupidamisega,

Ivari Padar

Direktor

Võru Instituut

5131851

Kirja edastas

Tiina Kahr

Võru Instituut

Finantsjuht

Tel. 782 8755