Subject: Vs: Teabenõue
From: "Stella Ilves" <[email-masked]>
To: "KUM min" <[email-masked]>
Cc: Ragne Tsäkko <[email-masked]>
Date: Wed, 23 Apr 2025 15:27:07 +0300

Kultuuriministeerium

Vastuseks teie poolt edastatud AS Delfi Meedia teabenõudele teatame,  et
Terviseamet on 28.02.2025 vastuskirjalt piirangu eemaldanud ja dokument on
leitav avalikus dokumendiregistris:
https://adr.rik.ee/ta/dokument/16785975.

Lugupidamisega

Stella Ilves

dokumendihalduse juht

üldosakond

794 3517

[email-masked]

Terviseamet

+372 794 3500

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.terviseamet.ee/> www.terviseamet.ee

Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn

Käesolev kiri on mõeldud ainult kirja adressaatidele. Kui olete saanud
kirja ekslikult, palun teavitage koheselt selle saatjat ning kustutage
saadud kiri koos kõikide lisadega. NB! Juurdepääsupiirangu märkega
dokumentide avaldamine kõrvalistele isikutele on keelatud.

Saatja: Gunnar Leheste <[email-masked]>
Saatmisaeg: reede, 11. aprill 2025 12:15
Adressaat: KUM min <[email-masked]>
Teema: Teabenõue

Tere

Sooviksin teabenõude korras näha kultuuriministeeriumi dokumendiregistris
juurdepääsupiiranguga märgitud kirjavahetust kultuuriministeeriumi
spordiosakonna, Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ameti, Terviseameti
ja Riigi Tugiteenuste Keskuse vahel.

Viidad dokumentidele, millega sooviksin tutvuda:

8-3/192-1

8-3/192-2

8-3/192-3

Lugupidamisega

Gunnar Leheste

Delfi ja Eesti Päevalehe sporditoimetuse juhataja

AS Delfi Meedia | Narva mnt 13, Tallinn 10151, Eesti
E-mail: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

Telefon/WhatsApp: +372 56 15 83 62