Subject: [Muinsuskaitseamet: Väljaminev dokument] Teavituskiri / Muinsuskaitseamet
From: "Muinsuskaitseamet" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Mon, 3 Mar 2025 10:15:06 +0200

Reg.nr: 5-14/664
Sisu: TEAVITUSKIRI

Kultuuriministri 02.12.2024 käskkirjaga nr 190 
https://www.riigiteataja.ee/akt/318122024002 on lõpetatud 
kultuurimälestiseks olemine mälestistel, mis on teise mälestise lahutamatu 
osa. Samuti täpsustati mälestiste nimetusi. Muudatused on sisse viidud 
kultuurimälestiste registrisse.

Käskkiri on lisatud manusena.

Lugupidamisega

Tarvi Sits
projektijuht
Muinsuskaitseamet

-- 
Maiu Kauber
Spetsialist (eelnõude koostamine)
[email-masked]