Subject: Teabenõude esitamine Kultuuriministeeriumi veebilehelt
From: "Kultuuriministeerium" <[email-masked]>
To: "KUM min" <[email-masked]>
Date: Wed, 26 Feb 2025 18:50:57 +0200

Sisestuse kuupäev K, 26/02/2025 - 18:48

Sisestaja: vportal_rest

Sisestatud veebivormi info:

Teabenõude esitaja nimi
Teater Ekspeditsioon / Ekspeditsioon OÜ

Eelistatud suhtluskanal
E-post

Telefon
53993411

E-posti aadress
[email-masked]

Teabenõude sisu
Palume väljastada Kultuuriministeeriumi ja/või Sihtasutus Sakala 3 
Teatrimaja ja VAT Teatri vaheline ruumide kasutusleping, mida me ei leidnud 
Kultuuriministeeriumi avalikust dokumendiregistrist. Lepingu sõlmimise 
eeldatav aeg on 2021. aasta lõpp või 2022. aasta algus.