Subject: 2027. aasta on Euroopas eeposte aasta
From: "Piret Voolaid" <[email-masked]>
To: "KUM min" <[email-masked]>, "Heidy Purga" <[email-masked]>
Date: Wed, 26 Feb 2025 14:48:16 +0200

Tere!

Pöördun Teie poole Eesti Kirjandusmuuseumist.

Saime oma kolleegide kaudu Soome Kirjanduse Seltsist teavet, et 2027. aastat 
on Euroopas plaanis tähistada kui Euroopa eeposte aastat. Uurime, ega 
sellega seoses ei ole Eestil sarnaseid plaane, sest ka meie "Kalevipojal" on 
juubeliaasta, 2027. aastal möödub 165 aastat selle ilmumisest.

Oleksime väga huvitatud selleteemalistest tegevustest ning ise valmis ka 
tegevusi algatama ja ellu viima, nt videoklippe sarnaselt Eesti Raamat 500 
ETVs linastuvate klippidega ja "Kalevipoja" konverents sarnaselt 13. märtsil 
Eesti Kirjandusmuuseumis toimuva "Siuru" kultuurikonverentsiga:

 <https://www.kirmus.ee/index.php/et/uudised/13-martsil-toimub-konverents-mis-motestab-siuru-rolli-meie-kultuuriloos> 
https://www.kirmus.ee/index.php/et/uudised/13-martsil-toimub-konverents-mis-motestab-siuru-rolli-meie-kultuuriloos)

Seetõttu uurime, kas 2027. aasta teema on juba määratud.

Tänu ja heade soovidega

Piret Voolaid

direktor

Eesti Kirjandusmuuseum

Vanemuise 42, Tartu 51003

 <https://www.kirmus.ee/> https://www.kirmus.ee/

+372 737 7701 | [email-masked]