Subject: Kinnistusraamatu teade (Menetlus number: 6474202550)
From: "Tartu Maakohtu kinnistusosakond" <[email-masked]>
To: "KUM min" <[email-masked]>
Date: Wed, 12 Feb 2025 06:51:33 +0200

Tartu Maakohtu kinnistusosakond on teinud kinnistamisasjas nr 6474202550 
Teid puudutava lahendi.

Palun tutvuge kinnistusosakonna poolt tehtud lahendi(te)ga, vajutades 
järgmist linki:
https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1 
<https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1&teade=8502938&turva=b59b778a2c13dcdd69bf2f1c79f18be8> 
&teade=8502938&turva=b59b778a2c13dcdd69bf2f1c79f18be8

Lugupidamisega,
Tartu Maakohtu kinnistusosakond

Land Registry Department of Tartu County Court has made a decision in the 
land registry case number 6474202550.

Please look at the decision(s) made by the Land Registry Department by 
clicking on the following link:
https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1 
<https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1&teade=8502938&turva=b59b778a2c13dcdd69bf2f1c79f18be8> 
&teade=8502938&turva=b59b778a2c13dcdd69bf2f1c79f18be8

https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1 
<https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1&teade=8502938&turva=b59b778a2c13dcdd69bf2f1c79f18be8> 
&teade=8502938&turva=b59b778a2c13dcdd69bf2f1c79f18be8

Sincerely,
Land Registry Department of Tartu County Court