Subject: [Muinsuskaitseamet: Väljaminev dokument] Teavituskiri / Matmispaik 11
From: "Muinsuskaitseamet" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Wed, 5 Feb 2025 09:45:19 +0200

Reg.nr: 5-14/377

Sisu: TEAVITUSKIRI

Kultuuriministri 29.11.2024 käskkirjaga nr 189, jrk nr 6 (RTL III, 
18.12.2024,1 https://www.riigiteataja.ee/akt/318122024001) on lõpetatud 
ajaloomälestise „Terroriohvrite ühishaud“ (kultuurimälestiste registri nr 
11, asukoht Harju maakond, Lääne-Harju vald, Klooga alevik, Klooga memoriaal 
3) kultuurimälestiseks olemine.
Maa-ameti kitsenduste kaardilt on eemaldatud mälestise tähis.

Sõjahaudade kaitset korraldab Sõjahaudade kaitse seaduse alusel Eesti 
Sõjamuuseum. Matmispaiga hoolduse ning hauatähiste restaureerimise 
küsimustes pöörduge vajadusel Eesti Sõjamuuseumi poole, e-post [email-masked]

Käskkiri on lisatud manusena.

Lugupidamisega

Tarvi Sits
projektijuht
Muinsuskaitseamet

-- 
Maiu Kauber
Spetsialist (eelnõude koostamine)
[email-masked]
53976042