Subject: Teabenõude esitamine Kultuuriministeeriumi veebilehelt
From: "Kultuuriministeerium" <[email-masked]>
To: "KUM min" <[email-masked]>
Date: Tue, 28 Jan 2025 16:11:18 +0200

Sisestuse kuupäev T, 28/01/2025 - 16:09

Sisestaja: vportal_rest

Sisestatud veebivormi info:

Teabenõude esitaja nimi
MTÜ Võsu Külaselts

Eelistatud suhtluskanal
E-post

Telefon
5203202

E-posti aadress
[email-masked]

Teabenõude sisu
Austatud Kultuuriministeerium

Lähtudes Avaliku teabe seaduse § 3 lõikest 1, esitab mittetulundusühing MTÜ 
Võsu Külaselts (registrikood: 80574175, aadress: Mere tn 6, 45501 Võsu 
alevik, Haljala vald, Lääne-Viru maakond) käesolevaga teabenõude alljärgneva 
teabe saamiseks: Noorte Heaks 2024 taotlusvoorus Rakvere Linnavalitsuse 
poolt 07.03.2024. aastal esitatud projekti taotlus nr 6.1 - 1.7.1/2024/229 
ning selle leping ja aruandlus, mis on esitatud 30.12.2024; ning Noorte 
Heaks 2024 lisa taotlusvoorus Rakvere Linnavalitsuse poolt 05.09.2024. 
aastal esitatud projekti taotlus nr 6.1-1.7.1/24/462 ning selle leping ja 
aruandlus, mis on esitatud 06.01.2024.
Palume edastada nõutud teave e-posti teel aadressile vosuselts@visitvosu. 
com viivitamata, kuid mitte hiljem kui 5 tööpäeva jooksul vastavalt Avaliku 
teabe seaduse § 18 lõikele 1.

Lugupidamisega
MTÜ Võsu Külaselts
E-post: [email-masked]