Subject: Väitlustunnis osalemine teemal "Eesti peaks kunsti rahastamisel laiendama kunstnikupalgasüsteemi
From: "Anastassia Umrihhina" <[email-masked]>
To: Merju Künnapuu <[email-masked]>, "KUM min" <[email-masked]>
Date: Wed, 13 Nov 2024 14:58:51 +0200

Tere!

Minu nimi on Anastassia ja kirjutan teile Eesti Väitlusseltsist.

Eesti Väitlusselts tegeleb väitluse ja kriitilise mõtlemise arendamisega 
Eesti koolinoorte seas ja selle raames korraldame pidevalt erinevaid üritusi 
ja turniire.

Sellel aasta korraldatava presidenditurniiri ja Keskkoolide Eesti 
meistrivõistluse I etapi väitlusteema on "Eesti peaks kunsti rahastamisel 
laiendama kunstnikupalgasüsteemi".

Seetõttu uurin, kas Kultuuriministeeriumis on keegi, kes oleks nõus noorte 
väitlejatega antud teema üle arutlema ning valmis seda tegema vene keeles 
meie venekeelse turniiri osalejate jaoks. Tõenäoliselt osaleb väitlustunnis 
ka üks kunstnikest, kes antud hetkel saab kunstnikupalka ning väljendas huvi 
enda kogemusest rääkida.

Üritus toimuks Zoomis järgmisel nädalal õhtusel ajal ning kestaks 
maksimaalselt 1 tund koos küsimustega (ehk ~45min esitlus + 15min Q&A).

Kuna tegemist on väitlusteemaga, on oluline, et esitleja arutleks mõlema 
poole üle. Nii on garanteeritud, et nii jaatav kui eitav pool on väitlejate 
jaoks lahti selgitatud.

Esitluse raames võiks kõneleja:
- jätta seekord kõrvale isiklikud arvamused
- anda infot ja argumente mõlemale poolele
- ideaalis jagada erinevaid allikaid, uuringuid, materjale, kust õpilased 
saavad soovi korral ise infot juurde otsida.

Kõikide küsimuste-täpsustuste puhul olen kättesaadav nii meili teel kui 
telefonitsi. Palun andke teada, kas oleksite huvitatud osa võtta ning mis 
kuupäev(ad) ja kellaaeg(ajad) võiks sobida.

Lugupidamisega
Anastassia Umrihhina

Argument 2024 projekti ja presidenditurniiri korraldaja

Eesti Väitlusselts / Estonian Debating Society

Telliskivi 60a, 10412 Tallinn, Estonia

tel: +372 5662 8455
https://argument.ee <https://argument.ee/>