Subject: Taotluse edastamine
From: Kübe Rahkema <[email-masked]>
To: "KUM min" <[email-masked]>
Date: Thu, 7 Nov 2024 13:40:21 +0200

Asja viide: 24-01735

Lugupeetud Kultuuriministeeriumi kantsler Kristiina Alliksaar

Riigikantselei on saanud Kultuuriministeeriumilt loa kasutada Eesti
Integratsiooni Monitooringu 2023. aasta püsielanikkonna ja
uus-sisserändajate andmebaase poliitika kujundamise eesmärgil ning oleme
kõnealused andmed kätte saanud.

Käesoleva kirjaga taotleme luba jagada neid andmeid meie uuringupartneri,
Civitta Eesti AS-iga. Civitta AS valiti lihthankemenetluse kaudu  projekti
“Riigiasutuste venekeelse kommunikatsiooni tõhususe ja vajalikkuse uuring“
läbiviijaks. Uuringu läbiviimist finantseeritakse 70% ulatuses Euroopa
Liidu ühtekuuluvuspoliitika fondide 2021-2027 meetme 21.4.7.5. „Lõimumist,
sealhulgas kohanemist toetav Eesti“ sekkumise number 21.4.7.55 „Avalikkuse
teavitamine rände-, lõimumis-, sh kohanemisteemadel“ eelarvest (SFOSi
kood: 2021-2027.4.07.23-0007) ning 30% ulatuses riiklikust
kaasfinantseeringust. Uuringu eesmärk on selgitada välja venekeelse
valitsuskommunikatsiooni prioriteedid ja asjakohasus ning analüüsida,
millist sisu ja milliseid kanaleid tuleks edaspidi venekeelses
kommunikatsioonis kasutada.

Taotlen käesoleva kirjaga uuringu läbiviijale juurdepääsu Eesti
Integratsiooni Monitooringu 2023 küsimustikele, risttabelitele ja
andmebaasidele.

Lugupidamisega

Kristi Anniste
Nõunik
Valitsuse kommunikatsioonibüroo
Riigikantselei