Subject: Willem C. Visi nimeline harjutuskohtuvõistlus - Toetuspalve
From: "Willem C. Vis Moot University of Tartu" <[email-masked]>
To: "KUM min" <[email-masked]>,Merle Põld <[email-masked]>
Date: Mon, 4 Nov 2024 13:41:25 +0200

Lp Kultuuriministeerium!

Taas on kätte jõudnud aeg, mil alanud on Willem C. Visi nimeline 
rahvusvahelise kaubandusõiguse harjutuskohtuvõistlus (The Annual Willem C. 
Vis International Commercial Arbitration Moot 2024/2025). Tegemist on ühe 
suurima rahvusvahelise harjutuskohtuvõistlusega, millest Tartu Ülikooli 
võistkond on osa võtmas juba 18. korda.

Meil on hea meel teatada, et selleaastane Tartu Ülikooli võistkond on 
komplekteeritud ning töö memorandumite koostamise kallal juba käib. 
Pingelise konkursi tulemusena osutusid seekord võistkonda valituks Paul 
Martin Kattago, Siim Reineberg, Heiti Talvik ja Karl-Enrik Kriis. 
Võistkonnaliikmete lühitutvustus on lisatud kirjale.

Võistlusel osalemisega kaasnevad aga erinevad mahukad kulutused. Eelkõige on 
need seotud eel- ja lõppvõistluste transpordi ja majutusega. Tartu Ülikooli 
õigusteaduskond ja selle aasta võistkond on Teile väga tänulik, kui oleksite 
nõus toetama võistkonna seekordset osalemist Willem C. Visi nimelisel 
rahvusvahelisel harjutuskohtuvõistlusel. Täpsem ülevaade võistlusest, 
eeldatavatest kuludest ja toetusmakse tegemise võimalustest on lisatud 
käesolevale kirjale.

Küsimuste ja ettepanekute korral palume julgesti ühendust võtta!

Lugupidamisega

Georg Kuusik

Võistkonna juhendaja