Subject: FW: Protokoll
From: "Marie Anett Heinsalu" <[email-masked]>
To: "KUM min" <[email-masked]>
Date: Fri, 1 Nov 2024 09:35:29 +0200

Tere!

Palun registreerida teabenõudena.

Head

Marie Anett Heinsalu

From: Liina Unt <[email-masked]>
Sent: Tuesday, October 29, 2024 11:46 PM
To: Marie Anett Heinsalu <[email-masked]>
Subject: Protokoll

Tere!

Nagu eelmiselgi aastal palun EETEAL-i nimel era- ja munitsipaalteatrite 
taotlusvooru kogu protokolli. Taotlenud teatrid näevad vaid enda osa, ent 
valdkonna kui terviku arengu huvides soovib EETEAL tutvuda terviktekstiga.

Tervitades

Liina

Liina Unt
tegevjuht/general manager
Eesti Etendusasutuste Liit
www.eeteal.ee <http://www.eeteal.ee>

------- Minu tööaeg ei pruugi olla sama, mis teil. Sellele kirjale ei pea 
vastama väljaspool oma tööaega.-------  My working hours might be different 
from yours. Please do not feel pressured to answer to this e-mail outside 
your working hours. -------