Subject: VAHEMAA LAINE: enampakkumise teade 095/2023/35
From: <[email-masked]>
To: "KUM min" <[email-masked]>
Date: Fri, 9 Aug 2024 13:26:05 +0300

Tere

Võlgnik VAHEMAA LAINE (45804285219)

Käesolevaga teavitab kohtutäitur Teid järgmisest täitetoimingust:
Kohtutäitur müüb avalikul elektroonilisel enampakkumisel Kohtutäiturite ja
Pankrotihaldurite Koja
oksjonikeskkonnas https://www.oksjonikeskus.ee vara: hoonestatud elamumaa
asukohaga Lääne-
Viru maakond, Viru-Nigula vald, Võrkla küla, Määri (registriosa nr
4265531) (alus: „Täitemenetluse
seadustiku“ §-d 78, 150).

Link enampakkumise lehele:
https://www.oksjonikeskus.ee/oksjon/view/?okid=84229

registreerimise algus:
09.08.2024 kl 18:00

Kinnistu on koormatud muinsuskaitseseaduse § 27 lõikes 2 sätestatud
ostueesõigusega Eesti Vabariik kasuks.

Palun esimesel võimalusel teatada, kas Eesti Vabariik soovib kasutada
ostueesõigust?

Palun kinnitust e-kirja kättesaamise kohta.

Lugupidamisega

Viktor Susi
kohtutäituri assistent
Kohtutäitur Kristel Maalman büroo
Jaama 14, 41533 Jõhvi
büroo avatud E,T,K,R 9-13, N 13-17
tel 3374854, fax 3374853

NB! Vastates antud kirjale palun mitte kustutada eelnevat vestlust.

Digitaalselt allkirjastatud dokumentide avamiseks peab
arvutisse olema installeeritud vastav tarkvara (DigiDoc klient),
mis on kättesaadav järgnevalt veebiaadressilt https://installer.id.ee.

PDF formaadis dokumentide avamiseks peab arvutisse olema installeeritud
vastav tarkvara (nt. Adobe Reader), mis on kättesaadav järgnevalt
veebiaadressilt http://get.adobe.com/reader/

Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu,
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.
This e-mail and any attachments may contain confidential and privileged
information. If you are not the intended recipient, please notify the
sender immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any
copies. Any dissemination or use of this information by a person other
than the intended recipient is unauthorized and may be illegal.