Subject: Kinnistusraamatu teade (Menetlus number: 50453202450)
From: "Tartu Maakohtu kinnistusosakond" <[email-masked]>
To: "KUM min" <[email-masked]>
Date: Wed, 3 Jul 2024 10:22:23 +0300

Tartu Maakohtu kinnistusosakond on teinud kinnistamisasjas nr 50453202450 
Teid puudutava lahendi.

Palun tutvuge kinnistusosakonna poolt tehtud lahendi(te)ga, vajutades 
järgmist linki:
https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1 
<https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1&teade=8214169&turva=f08b506f76aa9fca2367c9cc2fca9a52> 
&teade=8214169&turva=f08b506f76aa9fca2367c9cc2fca9a52

Lugupidamisega,
Tartu Maakohtu kinnistusosakond

Land Registry Department of Tartu County Court has made a decision in the 
land registry case number 50453202450.

Please look at the decision(s) made by the Land Registry Department by 
clicking on the following link:
https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1 
<https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1&teade=8214169&turva=f08b506f76aa9fca2367c9cc2fca9a52> 
&teade=8214169&turva=f08b506f76aa9fca2367c9cc2fca9a52

https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1 
<https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1&teade=8214169&turva=f08b506f76aa9fca2367c9cc2fca9a52> 
&teade=8214169&turva=f08b506f76aa9fca2367c9cc2fca9a52

Sincerely,
Land Registry Department of Tartu County Court