Subject: Vs: Päring - Lõimumist edendavad kultuuri- ja sporditegevused 2024 (Integratsiooni Sihtasutus)
From: "Eve Alte" <[email-masked]>
To: "Artjom Tepljuk" <[email-masked]>
Cc: "KUM min" <[email-masked]>, "Julia Amor" <[email-masked]>
Date: Tue, 25 Jun 2024 14:20:56 +0300

Tere,

Tänan kaua oodatud vastuse eest. Ent ometi ei vasta see esitatud
küsimusele.

Kultuuriministeeriumi lehel https://kul.ee/toetused  olevatest toetustest
on suur hulk määrataud ministri määrusega samas sõnastuses: taotlejaks
võib olla kohaliku omavalitsuse üksus. Ja selle alla kuuluvad kohaliku
omavalitsuse asutused. Vastavaid näiteid leiab nii Rahvusvahelisest
koostöö kui  Muusika alt

Seega veel kord, palun selgitust, kuidas Integratsiooni Sihtasutus
tõlgendab määrust erinevalt kultuuriministeeriumist?

Eve Alte

direktor

Rakvere Kultuurikeskus

mob. +372 566 94 606

F. R. Kreutzwaldi tn 2, Rakvere 44314

Saatja: Artjom Tepljuk <[email-masked]>
Saatmisaeg: kolmapäev, 19. juuni 2024 12:58
Adressaat: [email-masked]
Koopia: KUM min <[email-masked]>; Julia Amor <[email-masked]>
Teema: FW: Päring - Lõimumist edendavad kultuuri- ja sporditegevused 2024
(Integratsiooni Sihtasutus)

Lp Eve Alte,

Täname Teid päringu eest!

Vastavalt kultuuriministri 26.03.2019 määruse nr 10 "Lõimumist edendavate
kultuuri- ja sporditegevuste toetamise tingimused ja kord" § 4 lõikele 1
saab taotlejaks olla kas Eestis registreeritud juriidiline isik või
kohaliku omavalitsuse üksus.

Rakvere Kultuurikeskus on kohaliku omavalitsuse hallatav asutus. Määruse
sõnastus lähtub põhiseaduse §-st 155, mille järgi on kohaliku omavalitsuse
üksused vallad ja linnad, Kohaliku omavalitsuse hallatavad asutused ei ole
kohaliku omavalitsuse üksused. Sellest lähtuvalt ei vasta Rakvere
Kultuurikeskus määruses sätestatus tingimustele, ning Integratsiooni
Sihtasutuse kui toetuse andja otsus teie taotlus tagasi lükata on
õigustatud.

Soovitame Teil kaaluda edasise tegevuse planeerimisel koostööd Rakvere
Linnavalitsusega, kes vastab kohaliku omavalitsuse üksuse tingimustele ja
saaks edaspidi esitada taotluse kultuurikeskuse eest.

Lugupidamisega

Artjom Tepljuk

kultuurilise mitmekesisuse osakonna nõunik

e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

628 2266

From: Eve Alte <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, June 10, 2024 11:54 AM
To: KUM min <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Vs: Päring - Lõimumist edendavad kultuuri- ja sporditegevused
2024 (Integratsiooni Sihtasutus)

Tere,

Minuni ei ole jõudnud tagasisidet edastatud päringu kohta.

Palun päringule vastust.

Lugupidamisega,

Eve Alte

direktor

Rakvere Kultuurikeskus

mob. +372 566 94 606

F. R. Kreutzwaldi tn 2, Rakvere 44314

Saatja: Eve Alte <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: teisipäev, 7. mai 2024 10:55
Adressaat: [email-masked]' <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Teema: Päring - Lõimumist edendavad kultuuri- ja sporditegevused 2024
(Integratsiooni Sihtasutus)

Tere,

Rakvere Kultuurikeskus taotles toetust läbi projekti Lõimumist edendavad
kultuuri- ja sporditegevused 2024 (Integratsiooni Sihtasutus).

Vastavalt Kultuuriministri määrusele „Lõimumist edendavate kultuuri- ja
sporditegevuste toetamise tingimused ja kord“   võis taotlejaks olla
Eestis registreeritud juriidiline isik või kohaliku omavalitsuse üksus.

Meie taotlus lükati tagasi otsusega:

Taotlus ei vasta vormilistele nõuetele

Põhjendus:  Taotleja ei ole juriidiline isik või kohaliku omavalitsuse
üksus.

Ometigi  oleme KOV osa ja kuulume Rakvere Linnavalitsuse alluvusse. Palume
täpsemaid selgitusi, miks me ei kvalifitseerunud toetuse taotlemisele.

Lugupidamisega,

Eve Alte

direktor

Rakvere Kultuurikeskus

mob. +372 566 94 606

F. R. Kreutzwaldi tn 2, Rakvere 44314

  _____

Käesolev e-kiri võib sisaldada asutusesiseseks kasutamiseks tunnistatud
teavet. Kui te ei ole selle kirja adressaat, palun võtke ühendust saatjaga
ning kustutage e-kiri arvutist.
This e-mail may contain information which is classified for internal use.
If you are not the intended recipient of this message, please notify the
sender immediately and delete the message.