Subject: Kinnistusraamatu teade (Menetlus number: 34541202450)
From: "Tartu Maakohtu kinnistusosakond" <[email-masked]>
To: "KUM min" <[email-masked]>
Date: Tue, 11 Jun 2024 12:14:22 +0300

Tartu Maakohtu kinnistusosakond on teinud kinnistamisasjas nr 34541202450 
Teid puudutava lahendi.

Palun tutvuge kinnistusosakonna poolt tehtud lahendi(te)ga, vajutades 
järgmist linki:
https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1 
<https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1&teade=8186073&turva=364df613cf5c2b257f67cbbcfe031742> 
&teade=8186073&turva=364df613cf5c2b257f67cbbcfe031742

Lugupidamisega,
Tartu Maakohtu kinnistusosakond

Land Registry Department of Tartu County Court has made a decision in the 
land registry case number 34541202450.

Please look at the decision(s) made by the Land Registry Department by 
clicking on the following link:
https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1 
<https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1&teade=8186073&turva=364df613cf5c2b257f67cbbcfe031742> 
&teade=8186073&turva=364df613cf5c2b257f67cbbcfe031742

https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1 
<https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1&teade=8186073&turva=364df613cf5c2b257f67cbbcfe031742> 
&teade=8186073&turva=364df613cf5c2b257f67cbbcfe031742

Sincerely,
Land Registry Department of Tartu County Court