Subject: Interregi piiriülesed programmid perioodiks 2027+. Küsitlus
From: "Liane Rosenblatt" <[email-masked]>
To: "RTK Estonian EU external border programme" <[email-masked]>
Date: Thu, 2 May 2024 11:25:00 +0300

Tere!

Pöördume Teie poole seoses Interregi piiriüleste koostööprogrammide
tuleviku kavandamisega perioodiks 2027+.

Ootame Teie tagasisidet ja mõtteid, et paremini mõista kohalike
omavalitsuste ja piirkondade vajadusi ja väljakutseid piirialadel.

Teie arvamus on äärmiselt oluline, et tagada uute programmide tõhusus ja
asjakohasus, arvestades kohalike kogukondade eripärasid ja vajadusi.
Oleme tänulikud kui pühendate oma aega, et jagada mõtteid, kogemusi ja
ideid piiriülesest koostööst ja projektide vajadustest, mis võiksid aidata
kaasa piirkondade arengule ja jätkusuutlikkusele.

Küsimustik valmis koostöös Interreg Eesti-Läti programmiga ning vastata on
võimlaik eesti <https://www.rtk.ee/INTERREG_2027_est>  ja inglise keeles
<https://www.rtk.ee/INTERREG_2027_eng> .

Oleme tänulikud kui annate meile oma tagasiside maikuu jooksul.

Ootame huviga Teie mõtteid ning võimalusi koostööks tulevikus.
Rohkem infot leiab ka meie programmi kodulehelt
<https://www.estoniarussia.eu/have-your-say-in-future-interreg/> .

Lugupidamisega

Eesti EL välispiiri programmi nimel

Liane Rosenblatt
Programmi ja kommunikatsiooni konsultant
Eesti EL välispiiri programm

Mob: +372 528 6424
Telefon: +372 663 1881
 <http://www.rtk.ee> www.rtk.ee
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

  <https://www.rtk.ee/sites/default/files/RTK-mailijalus-173x71.jpg>