Subject: NO99 lavastuse fotode kasutusõigus
From: "Jaak-Markus Maamets" <[email-masked]>
To: "KUM min" <[email-masked]>
Date: Mon, 15 Apr 2024 15:34:47 +0300

Tere!

Kirjutan Teile, et küsida tingimusi ja luba piltide kasutamiseks NO99
lavastuste galeriidest. Olen arusaamisel, et Kultuuriministeerium haldab
tänaseks tegevuse lõpetanud NO99 teatri veebilehte.

Pilte on plaanis kasutada illustratsioonidena Välisministeeriumi poolt
koostatavas kogumikus „eesti-saksa suhted kultuuriloolisel foonil“.

Soovitud piltideks on üks foto lavastusest „Three Kingdoms“ ja üks foto
lavastusest „Ilona. Rosetta. Sue.“

Lingid soovitud fotodest:
<https://no99.ee/productions/no69-three-kingdoms/photos#7> Photos —
Theatre NO99,
<https://no99.ee/lavastused/no58-ilona-rosetta-sue/fotod#11> Fotod —
Teater NO99.

Teie vastust ootama jäädes

Jaak-Markus Maamets

praktikant | poliitika planeerimise osakond

Välisministeerium

Islandi väljak 1 | 15049 Tallinn

 <http://www.vm.ee/> www.vm.ee |  <https://twitter.com/MFAestonia>
@MFAestonia