Subject: RE: Kurekivi tee 24 liitumine keskpingel. Lehmja küla, Rae vald, Harju maakond. LC0167, LC0168, IP6700
From: "Ivo" <[email-masked]>
To: "KUM min" <[email-masked]>
Cc: "Erle Toiger" <[email-masked]>
Date: Thu, 22 Feb 2024 11:12:45 +0200

Tere

Edastan kirja uuesti. Ilmselt mahupiirangu tõttu ei lasknud e-maili Teile 
saata.

Laadisin dokumendid üles Onedrive keskkonda: 23-171 22.02 Kurekivi tee 24 
Lehmja küla Rae vald Harju maakond. LC0167, LC0168, IP6700 
<https://1drv.ms/f/s!Aufzu56UAwSvhPYzCAjWax2pyUE1hQ?e=AlvDL6>

Lugupidamisega,

Ivo Rohula

Projekteerija

Stromtec OÜ

56761280

From: Ivo
Sent: Thursday, February 22, 2024 11:08 AM
To: Rae Vallavalitsus <[email-masked]>; [email-masked]
Subject: Kurekivi tee 24 liitumine keskpingel. Lehmja küla, Rae vald, Harju 
maakond. LC0167, LC0168, IP6700

Tere

Palume kooskõlastada elektripaigaldise projekt, millega on ette nähtud 
teostada: Kurekivi tee 24 liitumine keskpingel. Lehmja küla, Rae vald, Harju 
maakond. LC0167, LC0168, IP6700

Projektiga rajatakse uued keskpinge maakaabelliinid ning üks alajaam.

Manusesse lisatud dokumentatsioon.

Palun sobivusel anda nõusolek digiallkirjastades dokumendid või meili teel 
vabas vormis.

Lugupidamisega,

Ivo Rohula

Projekteerija

Stromtec OÜ

56761280