Subject: Võru keelsed uudised
From: "Maare Allika" <[email-masked]>
To: "KUM min" <[email-masked]>
Date: Mon, 19 Feb 2024 16:10:23 +0200

Tere,

Soovin uurida, millised võimalused oleksid kultuuriministeeriumil, et 
toetada Võru keelseid uudiseid raadio eetrisse minekuga.

Minu soov oleks, et raadios Ring FM kõlaksid võru keelsed uudised, kuid 
kahjuks suheldes erinevate inimestega, kes tegelevad võru keele 
arendamisega, puuduvad vahendid.

Kas ja mis võimalused/vahendid oleksid olemas kultuurimin toetamaks seda 
toimuma?
( Minu huvi sellest tuleneb, et ma olen ise võru juurtega )

Tre Kontserdid leiad siit! <http://www.tre.ee/>
  <https://ci3.googleusercontent.com/mail-sig/AIorK4xNE6xLAzSmTaYXeNgU1ymC0nUpQQ7XvNa0tNH0xD-42WBjI0Y4o1aLECtv2O_B5TLLgyJBt0Y>
Parimate soovidegaMaare 
AllikaManager, Tre Päev saatejuht

Tre Raadio, Ring FM, Ruut FM
Tre Music and Concerts
Reklaamiekspert OÜ

+37253538906	[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Pärnu mnt 160A, Tallinn

	www.ringfm.ee <http://www.ringfm.ee>
www.treraadio.ee <https://www.treraadio.ee>

 <https://facebook.com/treraadio> 	 <https://instagram.com/treraadio> 
<https://wa.me/+37253538906>

  <https://ci3.googleusercontent.com/mail-sig/AIorK4wDPvmqkSVqDXF9QoJr-hN2cZHc9rK6VCUYnZ_A_qVW6g3sSEyb6Se2NyZMIq3DphHH-YY6lMw>