Subject: Eesti siseriiklikud kaubamärgid reg nr 52050 LENNUSADAM ja reg nr 51742 Eesti Meremuuseum
From: Kairi Saaremäel <[email-masked]>
To: "KUM min" <[email-masked]>
Date: Fri, 16 Feb 2024 11:45:14 +0200

Tere,

Pöördun alloleva küsimusega.

Patendibüroo poolt on meile saadetud teavitus, et järgmiste Eesti
Meremuuseumi nimele registreeritud Eesti siseriiklike kaubamärkide
kehtivus on lähiajal lõppemas (vt manus) ja vajab kehtivuse pikendamist
(10a).

  - reg nr 51742 "Eesti Meremuuseum Estonian Maritime Museum" kehtib kuni
11.07.2024;

  - reg nr 52050 "LENNUSADAM SEAPLANE HARBOUR" kehtib kuni 07.10.2024.

Kuna kõnealused kaubamärgid reg nr 52050 LENNUSADAM ja reg nr 51742 Eesti
Meremuuseum ning lisaks ka reg nr 54477 "KOHVIK MARU" kuulusid enne
ministeeriumi hallatavale riigiasutusele (registrikoodiga 70001001), mille
tegevus on lõpetatud Kultuuriministri 17.02.2017. a määrusega ning mis on
03.05.2017 äriregistrist kustutatud, siis tuleks kaubamärgid reg nr 52050,
51742 ja 54477 Sihtasutusele Eesti Meremuuseum ümber vormistada.

Kas sihtasutuse asutamisel andis asutaja, Kultuuriministeerium,
sihtasutusele üle teatud dokumendiga (üleandmise-vastuvõtmise akt vms) ka
kaubamärgid reg nr 52050, 51742 ja 54477?

Meil kahjuks sellist dokumenti ei ole.

Palume selles osas abi.

Lugupidamisega

Kairi Saaremäel

SA Eesti Meremuuseum

Vesilennuki 1

Tel 53421673