Subject: Arupäramine (Peipsi Gümnaasium)
From: "Irina Orlova" <[email-masked]>
To: "KUM min" <[email-masked]>
Date: Tue, 30 Jan 2024 13:16:47 +0200

Arupäramine

Kultuuriministeerium

Tere!

Pöördume Teie poole Mustvee linnast (Peipsimaa pealinn). Mustvee (Tsernij 
Posad ) on põliste Peipsi vanausuliste elukohaks. Linnas asub 175 aastase 
ajalooga kool-Peipsi Gümnaasium
Ainult meie koolis töötavad kohalikud vanausuliste järeltulijatest õpetajad, 
kes on meie kultuuri kandjateks ja aitavad vanausuliste traditsioone 
säilitada.
Meie kool on selles suhtes eriline, et see pole lihtsalt  kool, vaid oma 
regioonis viimane  vanausuliste Gümnaasium
Kas koolile oleks võimalik anda ametlik Eesti  vanausuliste  Gümnaasium 
staatus? Kuidas seda teha?
Vanausuliste traditsioonide säilitamine on meile kõigile ja kogu riigile 
väga tähtis.

Lugupidamisega, Irina Orlova
Volikogu liige Peipsiaare vald