Subject: REGARDING HIGH PRICES IN BALANCING ENERGY MARKET. Nr. R2-(ESRM)-4613 Data 2025-08-12
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <
Date: Tue, 12 Aug 2025 11:55:27 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Laba diena,

Siunčiame elektroniniu kvalifikuotu parašu pasirašytą Valstybinės 
energetikos reguliavimo tarybos 2025-08-12 raštą Nr. R2-(ESRM)-4613 
(pridedama).
Dokumentą peržiūrėti galite pasinaudoję nuoroda 
https://adoc.archyvai.lt/eais-lpp/app/view arba 
https://signa.mitsoft.lt/signa-web/app/adoc?ln=lt.
Jei kils problemų atsidarant elektroniniu parašu pasirašytą dokumentą, 
prašome kreiptis el. p. [email-masked] arba tel. Nr. 37052135166.
Kilus klausimams dėl dokumento turinio, prašome kreiptis į dokumento 
rengėją.

Pagarbiai,
Bendrųjų reikalų skyrius
Tel. +370 5 213 5166
Verkių g. 25C-1, LT-08223 Vilnius
www.vert.lt

Šioje žinutėje ir su ja siunčiamuose dokumentuose esanti informacija gali 
būti konfidenciali ir yra skirta tik nurodytam asmeniui. Jeigu ji pasiekė 
klaidingą adresatą, prašome apie tai informuoti siuntėją, gautą žinutę 
ištrinti bei neplatinti aptariamos informacijos tretiesiems asmenims. 
Dėkojame.
----------------------------------------------------------------------
The information contained in this message and any documents sent with it may 
be confidential and is intended only for the person named. If it has reached 
the wrong recipient, please inform the sender, delete the message and do not 
distribute the information to third parties. Thank you.