Subject: Kohtudokumentide edastamine kohtuasjas nr 2-11-50166
From: <[email-masked]>
To: "Konkurentsiamet Info - KA" <[email-masked]>
Date: Thu, 24 Jul 2025 14:44:54 +0300

Tere

Tartu Maakohus Võru kohtumaja Võrus edastab Teile järgmised dokumendid 
(lisatud manusena):

*	24.07.2025 koostatud kohtunõue, dokumendi koostaja Natalia Mark

Kirja ja selle manuste kättesaamise kohta palume viivitamatult saata 
elektroonilisel teel kinnitus e-posti aadressile [email-masked].

Lugupidamisega

Natalia Mark
Istungisekretär
Tartu Maakohus Võru kohtumaja Võrus
+372 620 0100
Käesolev kiri on Tartu Maakohus Võru kohtumaja Võrus poolt saadetud 
menetlusdokument. Kui Teie ei ole kirja adressaat või kiri on muul põhjusel 
sattunud teie kätte ekslikult, palume sellest viivitamatult teavitada 
e-posti aadressil [email-masked]. Kiri võib sisaldada 
konfidentsiaalset informatsiooni, mille levitamine kõrvalistele isikutele on 
lubamatu.