Subject: [SPAM] Elektrienergia müük naabritele
From: <[email-masked]>
To: "Konkurentsiamet Info - KA" <[email-masked]>
Date: Tue, 1 Jul 2025 15:23:30 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Meie ettevõte rendib alajaama, mille kaudu oleme müünud siiani
elektrienergiat 8 ümberkaudsele kliendile, suurem osa nendest on olnud
kinnistu kaasomanikud. Ostetav elektrienergia pärineb Alexelast ja
klientide toodetud päikeseelektrienergia, mille müüme klientidele oma
sisevõrgus.

Nüüd läheb krunt jagamisele ja kliendid saavad olema erinevatel
kinnistutel (naabrid).

Palun nõuannet. Millised regulatsioonid meile rakenduvad?
Kas on kohustus registreerida konkuretsiameti juures ja kas on vaja
hinda kooskõlastada?

Tervitustega,
Ivar Espenberg
Alajaam715 OÜ
Tel 5188276