Subject: kastmisvee hinna kujundamine
From: Silvi Kärner <[email-masked]>
To: "Konkurentsiamet"
Date: Wed, 2 Apr 2025 20:15:03 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!
Palun Teie selgitust küsimusele, kas Tallinna Veel on õigus nõuda meilt 
kanalisatsiooni teenuse tasu kui me seda teenust ei kasuta?

Oleme haljastusettevõte ja teostame Tallinna Keskkonna -ja Kommunaalameti 
tellimusel puude kastmist. Kastmisvee saamiseks tuleb meil sõlmida leping 
Tallinna Veega ja kastmisvett saame etteantud hüdrantidest Vee-ettevõtja 
poolt antud püstikule.
Selleks, et lepingut sõlmida kohustub Vee-ettevõtja tasuma ka 
kanalisatsiooni teenuste eest Leping P 1.2, kuigi lepingus on ettenähtud, et 
kasutame vett haljastustööde tarbeks P.1.7.
Meil puudub vajadus ja ka õiguslik alus kastmiseks võetud vett 
kanalisatsiooni lasta.

Oleme pöördunud Tallinna Vee poole antud küsimusega, kuid sealt saime 
ebamäärase vastuse, et vesi on loodusvara ja seda tuleb hoida. Ühtki 
sellekohast õigusakti meile saadetud ei ole.

Lepingu väljavõte:
P.1.2.Klient kinnitab ja nõustub, et hüdrandist võetud joogivee kogusele 
arvestatakse lisaks reovee kogus, ehk Klient kohustub Lepingu alusel 
Vee-ettevõtja poolt osutatud teenuse eest tasuma nii ühisveevärgi kui 
ka -kanalisatsiooni teenuse eest (vt ka Üldtingimuste p 1.1. ja 1.2.).

P.1.7.Klient kasutab teenust haljastustööde tarbeks.

Üldtingimused väljavõte:
1.1. Ühisveevärgist tarbitud veevõtmise teenuse arvestus toimub Veeettevõtja
poolt hüdrandist veevõtu püstikule paigaldatud taadeldud
veearvesti näidu alusel.
1.2. Ühiskanalisatsiooni ärajuhitava reovee kogus võrdsustatakse
hüdrandist võetud vee kogusega.

Vastust ootama jäädes
Lugupidamisega
Silvi Kärner
OÜ Aasamuru
juh.liige
tel 5045656
e.meil: [email-masked]