Subject: Juhime tähelepanu - Rahandusministri määruse ,,Rahandusministri 15. juuni 2016. aasta määruse nr 25 ,,Nõuded elamukinnisvaraga seotud tarbijakrediidilepingu tagatiseks oleva kinnisvara hindamisele“ muutmine
From: Eesti Kinnisvara Hindajate Ühing <[email-masked]>
To: "Konkurentsiamet"
Date: Mon, 31 Mar 2025 15:47:17 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Lp Konkurentsiamet

Eesti Kinnisvara Hindajate Ühing soovib siinkohal Konkurentsiameti
tähelepanu juhtida rahandusministri määruse ,,Rahandusministri 15. juuni
2016. aasta määruse nr 25 ,,Nõuded elamukinnisvaraga seotud
tarbijakrediidilepingu tagatiseks oleva kinnisvara hindamisele“ muutmise
eelnõule.

Nimetatud määruse eelnõu saadeti Eesti Kinnisvara Hindajate Ühingule
kooskõlastamiseks või arvamuse avaldamiseks. Märkasime, et kooskõlastajate
ringist puudub Konkurentsiamet. Oleme Rahandusministeeriumile esitanud oma
arvamuse, milles viitasime vajadusele kaasata kooskõlastajate ringi ka
Konkurentsiamet, kuna eelnõu võib kahjustada konkurentsi.

Saadame siinkohal teile tutvumiseks Rahandusministeeriumile saadetud Eesti
Kinnisvara Hindajate Ühingu arvamuse koos lisamaterjalidega (kommentaarid
Maa- ja Ruumiametilt ning Eesti Maaülikoolilt).

Link eelnõule eelnõude infosüsteemis:
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/54f59095-6364-4553-8976-524
de374b19b#doKcuI6D.

Lugupidamisega

Gerli Jesaar

Büroojuht

Eesti Kinnisvara Hindajate Ühing

Pärnu mnt 141, 11314 Tallinn

+ 372 528 6801
e-post:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

veebileht:  <http://www.ekhy.ee/> www.ekhy.ee

__________________________________________________________________________
_

Käesolev e-post ja/või selle lisad võivad sisaldada konfidentsiaalset
informatsiooni ning on mõeldud kasutamiseks ainult nimetatud adressaadile.
Juhul kui Te ei ole selle e-posti adressaat, siis palume arvestada, et
käesoleva e-posti sisuga tutvumine, kasutamine, avaldamine ja/või
levitamine on keelatud. Sellisel juhul palume Teil viivitamatult võtta
ühendust e-posti saatjaga ning kustutada saadud e-post, sellele lisatud
failid ning koopiad.

 <https://www.baltic-valuation-conference.org/>