Subject: Teabenõue
From: "Triinu Saar" <[email-masked]>
To: "Konkurentsiamet"
Date: Wed, 5 Mar 2025 09:53:45 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Lähtudes avaliku teabe seadusest esitan taotluse teabe saamiseks.

Palun edastada Konkurentsiameti avalikus dokumendiregistris 19.06.2016
registreeritud kiri, viide 16-0170-006 ja Konkurentsiameti vastus
eelnimetatud kirjale. Juhul kui teavet ei ole võimalik edastada tulenevalt
ärisaladuste piirangust, siis palun edastada kirja ärisaladusteta
versioon.

Lugupidamisega

Triinu Saar
Jurist

Eesti Energia AS  <https://www.linkedin.com/company/eesti-energia>
<https://www.facebook.com/EnefitEesti/>
<https://www.instagram.com/enefiteesti/>
+372 5566 1464 | [email-masked]
Lelle 22, 11318 Tallinn |  <http://www.energia.ee> www.energia.ee

 <https://www.energia.ee/et/avaleht>