Subject: märgukiri jäätmeseaduse ja pakendiseaduse ning teiste seaduste muutmise seaduse kohta
From: "Triin Vokk" <[email-masked]>
To: "[email-masked]"
Cc: <[email-masked]>, "Konkurentsiamet"
Date: Thu, 13 Feb 2025 15:38:36 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Edastame manusena Ragn-Sells AS poolse märgukirja seoses jäätmeseaduse ja
pakendiseaduse ning teiste seaduste muutmise seaduse eelnõuga, kuna oleme
pikaajaliselt turul tegutsenud ettevõttena mures, et sellise kiiruga ja
sisuliselt läbi analüüsimata eelnõuga, sh sisetehingute lubamisega,
luuakse turul selgelt konkurentsi moonutav olukord, mis toob meie
hinnangul kaasa pöördumatu konkurentsi vähenemise.

Lugupidamisega

Triin Vokk
Õigusnõustaja
Ragn-Sells AS: 11415 Suur-Sõjamäe tänav 50a
Mobiil: +372 56573092
E-post:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <https://www.ragnsells.ee/>

 <https://www.facebook.com/RagnSellsEst>

 <https://www.linkedin.com/company/ragn-sells-estonia/>

 <https://www.instagram.com/ragnsellseesti/>

  <https://www.ragnsells.ee/pildipank/RS_what_a_waste.gif>

Kirjas olev info on konfidentsiaalne ja mõeldud kasutamiseks üksnes
adressaadile. Kui kiri on jõudnud teieni ekslikult, siis kustutage see ja
teavitage saatjat.
This message is confidential and intended only for the addressee. If you
have received this message by mistake, inform the sender and delete the
message.