Subject: Re: FW: Väljaminev kiri
From: "Kalle Kyngas" <[email-masked]>
To: Kuusalu Soojus OÜ <[email-masked]>, "Konkurentsiamet"
Date: Wed, 23 Oct 2024 16:41:39 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Kuusalu Soojus OÜ Kuusalu võrgupiirkonnale hinnavalemi ja müüdava soojuse 
piirhinna kooskõlastamine toimus 15.02.2022, otsusega nr 7-3/2022-021.
Hilisem otsus hinna muutmiseks on tehtud hinnavalemi alusel.
Seega on hinnavalemis mittearvestatavad sisendhinnad tänaseks 3 aastat vanad 
ja vajavad uuendamist.

Kuusalu Soojus OÜ Kolga võrgupiirkonnale hinnavalemi ja müüdava soojuse 
piirhinna kooskõlastamine toimus 11.11.2022, otsusega nr 7 3/2022 218.

Hilisem otsus hinna muutmiseks on tehtud hinnavalemi alusel.
Seega on hinnavalemis mittearvestatavad sisendhinnad tänaseks 2 aastat vanad 
ja vajavad uuendamist.

Kuusalu Soojus OÜ koostab Kuusalu ja Kolga võrgupiirkondadele uued 
hinnataotlused, sest hinnavalemit ei ole eeltoodud info tõttu võimalik 
kasutada.

Lugupidamisega
Kalle Küngas
Kuusalu Soojus OÜ

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]> 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: teisipäev, 15. oktoober 2024 18:03
To: Adven Eesti AS <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; 
Alutaguse Haldus OÜ <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Elva Soojus OÜ <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; ELVESO AS <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Gren Tartu AS <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Kuusalu Soojus OÜ <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Nevel Eesti OÜ <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Otepää Soojus OÜ 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Põlva 
Soojus OÜ <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Revekor AS 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; SW Energia OÜ 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Tabivere Soojus OÜ 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Tamsalu Kalor 
AS <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Utilitas 
Eesti AS <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Vaks OÜ 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Maarika Karelson 
<[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Väljaminev kiri

Tere

Konkurentsiamet on saatnud Teile dokumendi.

Pealkiri: Märgukiri soojuse piirhindade alandamisest

Registreerimise kuupäev: 15.10.2024

Registreerimise number: 7-1/2024-428-1

Palun kinnitage kirja kättesaamist ja manuse avanemist.

Lugupidamisega

Maarika Karelson
nõunik
Konkurentsiamet, Regulatsiooniteenistus, Hinnaregulatsiooni osakond

[email-masked] 
<mailto:[email-masked]>
667 2574 | 667 2400

Tatari 39 | 10134 Tallinn
www.konkurentsiamet.ee <http://www.konkurentsiamet.ee>

E-kiri võib sisaldada asutusesiseseks kasutamiseks tunnistatud teavet. Kui 
te ei ole selle kirja adressaat, palun võtke ühendust saatjaga ning 
kustutage e-kiri arvutist.