Subject: C-588/24
From: <[email-masked]>
To: "Justiitsministeerium", <[email-masked]>, "Konkurentsiamet", "Kadri Lepikult"
Date: Mon, 21 Oct 2024 13:37:30 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked], [email-masked],
[email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2024/461
Kohtuasja number: C-588/24
Vastuse kuupäev: 04.11.2024
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: aegumistähtaeg; ettevõtja osalus konkurentsi piiravas
kokkuleppes; konkurentsi piiravat tegevust puudutav riigisisene menetlus;
rikkumise tuvastamise menetlus
Õiguslikud vormid: direktiiv 2014/104/EL; EIÕK; EL põhiõiguste harta
artikkel 41; EL põhiõiguste harta artikkel 47; ELTL artikkel 101

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=7834

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium