Subject: „Elektrisüsteemi toimimise võrgueeskiri“ muutmise eelnõu
From: <[email-masked]>
To: "Konkurentsiamet", <[email-masked]>
Date: Wed, 16 Oct 2024 14:05:17 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Teile on saadetud Kliimaministeeriumi dokumendihaldussüsteemi kaudu dokument 
pealkirjaga
"„Elektrisüsteemi toimimise võrgueeskiri“ muutmise eelnõu", mis on 
registreeritud 16.10.2024  numbriga 1-4/24/4952.

EISi link: 
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/29542c47-1d70-453f-8ce1-02d87668b40f; 
reageerimise tähtaeg 06.11.2024

Lugupidamisega

Kliimaministeerium
Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn
telefon 626 2802
[email-masked]
www.kliimaministeerium.ee