Subject: Teabenõue nr 2
From: "Tanel Kalaus | TRINITI" <[email-masked]>
To: "Konkurentsiamet"
Date: Tue, 8 Oct 2024 11:10:04 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Lugupeetud Konkurentsiamet

Käesolevaga edastan kliendi nimel ja eest teabenõude nr 2.

Lugupidamisega

Tanel Kalaus

Tanel Kalaus
 <https://triniti.ee/meeskond/tanel-kalaus/> Vandeadvokaat / Partner

Advokaadibüroo TRINITI
Maakri Kvartal | Maakri 19/1, Tallinn
T:  <tel:%206%20850%20950> 6 850 950 | M:  <tel:%205101791> 510 1791

 <http://triniti.ee/> triniti.ee |
<https://www.facebook.com/trinitiestonia?fref=ts> Facebook |
<https://www.linkedin.com/company/triniti-estonia> LinkedIn

Käesolev e-kiri ja selle lisad on konfidentsiaalsed ning võivad sisaldada
kliendisaladust, mis on seadusega kaitstud.
Juhul, kui Te ei ole e-kirja määratud adressaat, palume sellest meile
teada anda ja e-kiri koos lisadega kustutada.
Käesoleva e-kirja loata avalikustamine, kopeerimine, levitamine või selle
sisu muul viisil kasutamine on keelatud