Subject: Teabenõue 05.09.2024
From: Tallinngaas OÜ <[email-masked]>
To: "Konkurentsiamet"
Date: Thu, 5 Sep 2024 12:15:54 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Käesolevaga esitame teabenõude 05.09.2024, mis on kättesaadav manuses.

Lugupidamisega,

Edastatud informatsioon on mõeldud ainult era- või juriidilisele isikule, 
kellele see on adresseeritud ning sisaldab konfidentsiaalset ja/või 
salastatud materjali. Antud informatsiooni läbilugemine, taasedastamine, 
levitamine või muul viisil kasutamine või tegutsemine sellest tulenevalt 
teiste era- või juriidiliste isikute poolt kui eeldatav saaja, on keelatud. 
Kui antud sõnum on Teieni jõudnud ekslikult, palun võtke ühendust saatjaga 
ning kustutage materjal arvutist.

The information transmitted is intended only for the person or entity to 
which it is addressed and may contain confidential and/or privileged 
material. Any review, retransmission, dissemination or other use of, or 
taking of any action in reliance upon, this information by persons or 
entities other than the intended recipient is prohibited. If you received 
this in error, please contact the sender and delete the material from any 
computer.