Subject: Vastus kirjale 1-6/2024-058-1
From: <[email-masked]>
To: "Konkurentsiamet"
Date: Wed, 4 Sep 2024 12:54:52 +0300

Tere

Registrite ja Infosüsteemide Keskus on saatnud Teile dokumendi.

Pealkiri: Vastus kirjale 1-6/2024-058-1

Registreerimise kuupäev: 04.09.2024

Registreerimise number: 8-1-1/2024/7256

Juurdepääsupiirang: Avalik

Konkurentsiameti MISP alamsüsteemile on nüüd toodangu keskkonnas avatud 
soovitud äriregistri ja kinnistusraamatu X-tee teenused.

Lugupidamisega

  <http://www2.rik.ee/delta/RIK_logo.png>  <http://www.rik.ee> www.rik.ee
Käesolev kiri on konfidentsiaalne ning mõeldud kasutamiseks kirja päises 
nimetatud isikule. Igasugune käesoleva kirja mistahes viisil kasutamine või 
kopeerimine isiku poolt, kes ei ole märgitud selle adressaadiks, on 
keelatud. Kui te olete saanud käesoleva kirja eksimuse tõttu, palun 
teavitage sellest koheselt kirja saatjat ning kustutage saadud kiri koos 
kõikide lisadega.