Subject: RE: Link Siim - Arve 2413309 - veekatkestus
From: "Siim Link" <[email-masked]>
To: "'AS Saku Maja'" <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>, "Konkurentsiamet"
Date: Wed, 5 Jun 2024 16:13:56 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Huvitav, arveid saate edastatud, aga 03.05 esinenud planeeritud 
veekatkestuse infot ei suuda edastada.....mõisa köis, las lohiseb. Võtame 
lihtsalt üks hetk vee ära ja pole Saku Maja mure, mis klientidest saab. 
Konkurentsiamet sellisele asjale hästi ei vaata….

Lisaks oli võrk pärast katkestus sodi täis…pool päeva tuli vett kulutada, et 
puhast vett saada. Selles osas palun tagasiarveldust. Ei ole ok, et rikute 
vee ära ja siis kliendid maksavad selle eest.

Parimate soovidega,

Siim Link, PhD

Volitatud energiatõhususe spetsialist

Volitatud soojusenergeetikainsener

Arton Energy OÜ

Tel: 5345 4437

Teemeistri 2/2, Tallinn 10916

E-post:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Web:  <http://www.artonenergy.eu/> www.artonenergy.eu

 <http://www.energiapood.ee/> www.energiapood.ee

-----Original Message-----
From: AS Saku Maja <[email-masked]>
Sent: Wednesday, June 5, 2024 2:19 PM
To: [email-masked]
Subject: Link Siim - Arve 2413309

Hea klient!

Käesoleva kirjaga edastame pdf-formaadis arve tarbitud teenuste kohta.

Täname tähtaegselt tasutud arve eest!

Lugupidamisega,

AS Saku Maja

Tehnik 10, Saku, 75501 Harjumaa

tel: +372 6 729 180

 <http://www.sakumaja.ee> www.sakumaja.ee