Subject: Riigikogu majanduskomisjoni istung 28.05.(T) - eelnõu 384 SE
From: "Kaido Rosin" <[email-masked]>
Date: Thu, 23 May 2024 14:34:02 +0300

Tere!

Suur tänu Vabariigi Valitsuse algatatud konkurentsiseaduse muutmise ja
sellega seonduvalt teiste seaduste muutmise seaduse eelnõu (
<https://www.riigikogu.ee/tegevus/eelnoud/eelnou/aaddeb81-860f-4ee4-a48c-a
ddc9969f320/konkurentsiseaduse-muutmise-ja-sellega-seonduvalt-teiste-seadu
ste-muutmise-seadus> 384 SE) kohta arvamust avaldamast.

Kogu eelnõu menetlusega seonduv teave, samuti teave eelnõu
juhtivkomisjonile eelnõuga seoses laekunud arvamuste ja ettepanekute kohta
on leitav
<https://www.riigikogu.ee/tegevus/eelnoud/eelnou/aaddeb81-860f-4ee4-a48c-a
ddc9969f320/konkurentsiseaduse-muutmise-ja-sellega-seonduvalt-teiste-seadu
ste-muutmise-seadus> eelnõu kaardilt parlamendi veebilehel.

Riigikogu majanduskomisjon arutab eelnõu 384 SE oma 28.05.(T) istungil
algusega kl 14:00. Teemaks on ECN+ direktiivi ülevõtmine haldusmenetlusena
(versus väärteomenetlusena).

Olete oodatud osalema. Arutelul osalemisest palun teada anda vastates
sellele meilile hiljemalt 27.05.(E) kl 17:00ks.

Lugupidamisega

Kaido Rosin

Riigikogu majanduskomisjoni nõunik-sekretariaadijuhataja

T: +372 631 6433

M: +372 5349 6433

Riigikogu. Lossi plats 1a, 15165 Tallinn.

 <http://www.riigikogu.ee> www.riigikogu.ee