Subject: Kohtudokumentide edastamine kohtuasjas nr 2-22-8158
From: <[email-masked]>
To: "Konkurentsiamet" <[email-masked]>
Date: Fri, 22 Mar 2024 11:32:01 +0200

Konkurentsiamet

Tartu Maakohus Viljandi kohtumaja edastab Teile järgmised dokumendid 
(lisatud manusena):
22.03.2024 koostatud kiri, dokumendi koostaja Zakaria Nemsitsveridze

Palun kinnitada dokumendi kättesaamist !

Lugupidamisega

Natalia Mark
Istungisekretär
Tartu Maakohus Tartu kohtumaja
+372 620 0100
Käesolev kiri on Tartu Maakohus Tartu kohtumaja poolt saadetud 
menetlusdokument. Kui Teie ei ole kirja adressaat või kiri on muul põhjusel 
sattunud teie kätte ekslikult, palume sellest viivitamatult teavitada 
e-posti aadressil [email-masked]. Kiri võib sisaldada 
konfidentsiaalset informatsiooni, mille levitamine kõrvalistele isikutele on 
lubamatu.