Subject: Kohtudokumentide edastamine kohtuasjas nr 2-23-16714
From: <[email-masked]>
To: "Konkurentsiamet" <[email-masked]>
Date: Mon, 18 Mar 2024 13:33:29 +0200

Konkurentsiamet

Tartu Maakohus Tartu kohtumaja edastab Teile järgmised dokumendid (lisatud 
manusena):
18.03.2024 koostatud kiri, dokumendi koostaja Zakaria Nemsitsveridze

Palun kinnitada dokumentide kättesaamist !

Lugupidamisega

Natalia Mark
Istungisekretär
Tartu Maakohus Tartu kohtumaja
+372 620 0100
Käesolev kiri on Tartu Maakohus Tartu kohtumaja poolt saadetud 
menetlusdokument. Kui Teie ei ole kirja adressaat või kiri on muul põhjusel 
sattunud teie kätte ekslikult, palume sellest viivitamatult teavitada 
e-posti aadressil [email-masked]. Kiri võib sisaldada 
konfidentsiaalset informatsiooni, mille levitamine kõrvalistele isikutele on 
lubamatu.