Subject: Kohtudokumentide edastamine kohtuasjas nr 2-17-14200
From: <[email-masked]>
To: "Konkurentsiamet" <[email-masked]>
Date: Thu, 15 Feb 2024 16:33:13 +0200

Tere

Pärnu Maakohus Kuressaare kohtumaja edastab Teile järgmised dokumendid 
(lisatud manusena):

*	15.02.2024 koostatud kohtunõue, dokumendi koostaja Eve Grass

Kirja ja selle manuste kättesaamise kohta palume viivitamatult saata 
elektroonilisel teel kinnitus e-posti aadressile 
[email-masked].

Lugupidamisega

Liina Lõhmus
Istungisekretär
Pärnu Maakohus Haapsalu kohtumaja Haapsalus
620 0100
Käesolev kiri on Pärnu Maakohus Haapsalu kohtumaja Haapsalus poolt saadetud 
menetlusdokument. Kui Teie ei ole kirja adressaat või kiri on muul põhjusel 
sattunud teie kätte ekslikult, palume sellest viivitamatult teavitada 
e-posti aadressil [email-masked]. Kiri võib sisaldada 
konfidentsiaalset informatsiooni, mille levitamine kõrvalistele isikutele on 
lubamatu.