Subject: Kohtudokumentide edastamine kohtuasjas nr 2-20-3959
From: <[email-masked]>
To: "Konkurentsiamet" <[email-masked]>
Date: Fri, 9 Feb 2024 15:27:34 +0200

Tere

Tartu Maakohus Võru kohtumaja Põlvas edastab Teile järgmised dokumendid 
(lisatud manusena):

*	09.02.2024 koostatud kiri, dokumendi koostaja Maimu Laumets

Kirja ja selle manuste kättesaamise kohta palume viivitamatult saata 
elektroonilisel teel kinnitus e-posti aadressile [email-masked].

Lugupidamisega

Pille Kaarepere
Istungisekretär
Tartu Maakohus Jõgeva kohtumaja
7762 241
Käesolev kiri on Tartu Maakohus Jõgeva kohtumaja poolt saadetud 
menetlusdokument. Kui Teie ei ole kirja adressaat või kiri on muul põhjusel 
sattunud teie kätte ekslikult, palume sellest viivitamatult teavitada 
e-posti aadressil [email-masked]. Kiri võib sisaldada 
konfidentsiaalset informatsiooni, mille levitamine kõrvalistele isikutele on 
lubamatu.