Subject: Ettepanek esitada avaldus pankrotimenetluse läbiviimiseks avaliku uurimisena tsiviilasjas nr 2-23-4284
From: "Merike Varusk" <[email-masked]>
To: "Signe Viimsalu" <[email-masked]>
Cc: "Rita Karpova" <[email-masked]>
Date: Wed, 12 Jul 2023 11:09:07 +0300

Tere!

Harju Maakohtu menetluses on tsiviilasi nr 2-23-4284 WRS Estonia OÜ
avaldus pankroti väljakuulutamiseks.

Kohus on 11.05.2023 määrusega võtnud asja menetlusse ja nimetanud
ajutiseks pankrotihalduriks Maire Armi.

19.06.2023 esitas ajutine pankrotihaldur aruande, mille kohaselt ei ole
võlgniku vara arvelt võimalik katta pankrotimenetluse kulusid.

27.06.2023 määrusega tegi kohus, võlausaldajatele, võlgnikule ja
kolmandatele isikutele ettepaneku tasuda deposiit pankrotimenetluse
raugemise vältimiseks. 27.06.2023 ilmus sellekohane teade väljaandes
Ametlikud Teadaanded. Tänaseks ei ole keegi deposiiti tasunud ja esineb
alus pankrotimenetluse raugemiseks.

Tulenevalt PankrS § 30 lg 5 teeb kohus maksejõuetuse teenistusele
ettepaneku esitada avaldus pankrotimenetluse läbiviimiseks avaliku
uurimisena. Palun vastava avaldus esitada hiljemalt 21.08.2023. Juhul, kui
nimetatud tähtaja jooksul ei ole võimalik seisukohta kujundada, siis palun
sellest kohut teavitada, esitades eelduslik avalduse esitamise tähtaeg.

Kena päeva soovides

Merike Varusk
Harju Maakohtu kohtunik