Subject: [EIS] Ülesanne täitmiseks: eelnõu RIIGIKOGU/25-1012 - "Maamaksuseaduse muutmise seaduse eelnõu kodualuse maa maksuvabastuse taastamiseks (721 SE)"
From: <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>
Date: Wed, 17 Sep 2025 11:05:40 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

EISi teade

Eelnõude infosüsteemis (EIS) on antud täitmiseks ülesanne.
Eelnõu toimik: RIIGIKOGU/25-1012 - Maamaksuseaduse muutmise seaduse eelnõu 
kodualuse maa maksuvabastuse taastamiseks (721 SE)

Eelnõu kohta seisukoha esitamine vastavalt Riigikantselei 17.9.2025 
resolutsioonile.

Osapooled: Regionaal- ja Põllumajandusministeerium; Rahandusministeerium

Tähtaeg: 02.10.2025 23:59

Ülesandega seonduvad dokumendid on kättesaadavad EISis.
Link eelnõu toimiku vaatele: 
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/bc1c60c8-da3a-41f0-90a2-0541f86df64d
Link menetlusetapile: 
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/bc1c60c8-da3a-41f0-90a2-0541f86df64d?activity=2

Eelnõude infosüsteem (EIS)
https://eelnoud.valitsus.ee/main