Subject: C-349/25
From: <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Helen Rohtla" <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Wed, 17 Sep 2025 09:53:47 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked], [email-masked], 
[email-masked], [email-masked]

V�lisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2025/418
Kohtuasja number: C-349/25
Vastuse kuup�ev: 01.10.2025
Staadium: Uus menetlus
M�rks�nad: eba�iglased tingimused tarbijalepingutes; kohtu �igus omal 
algatusel tegutseda; kohtuliku kontrolli ulatus; krediidi kulukuse 
aastam��r; lepingu t�hisus; maksek�sumenetlus; n�uete tasaarvestus; 
tarbijakrediidilepingud
�iguslikud vormid: direktiiv 2008/48/E�; direktiiv 93/13/EM�

Dokumentidega on v�imalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8359

Palun teatage 7 p�eva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie 
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun viidake, 
milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha esitama, 
ja p�hjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL �iguse b�roo
V�lisministeerium