Subject: [EIS] Ülesanne täitmiseks: eelnõu RIIGIKOGU/25-1001 - "Kodakondsuse seaduse muutmise seaduse eelnõu (715 SE)"
From: <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>
Date: Mon, 15 Sep 2025 12:45:13 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

EISi teade

Eelnõude infosüsteemis (EIS) on antud täitmiseks ülesanne.
Eelnõu toimik: RIIGIKOGU/25-1001 - Kodakondsuse seaduse muutmise seaduse 
eelnõu (715 SE)

Eelnõu kohta seisukoha esitamine vastavalt Riigikantselei 15.9.2025 
resolutsioonile.

Osapooled: Siseministeerium

Tähtaeg: 02.10.2025 23:59

Ülesandega seonduvad dokumendid on kättesaadavad EISis.
Link eelnõu toimiku vaatele: 
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/1deb1d8f-5d1d-4ed8-b6f9-15c984e00aab
Link menetlusetapile: 
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/1deb1d8f-5d1d-4ed8-b6f9-15c984e00aab?activity=2

Eelnõude infosüsteem (EIS)
https://eelnoud.valitsus.ee/main